מחיר מנה
 

5 רעיונות חתונה ייחודיים

כדי שהחתונה שלכם לא תעורר פיהוקים ותיתן לאורחים הרגשה שהם באמת הגיעו לאירוע שונה וייחודי, קבלו כמה רעיונות שישדרגו את האירוע

תוכלו להשיג אווירה ייחודית אם תשכרו שירותי ואלט – סדרנים שיחכו לאורחים ברחבת החנייה עם מדים ייחודיים וכובע תואם ויחנו עבורם את המכונית. כבר יש בארץ חברות שמתמחות במתן שירות זה, וכך עוד לפני שהאורחים ייכנסו לאולם האירועים כבר תהיה להם תחושה של יוקרה ושל משהו שעוד לא ראו בעבר בשום חתונה.

שולחן קוקטיילים – אמנם בבר האורחים יכולים להזמין כל משקה שירצו, אבל לא כולם מודעים ליכולות של הברמנים. שולחן מעוצב ועליו קוקטיילים יפים ומקושטים ייתן אווירה מיוחדת באירוע, האורחים יוכלו לנסות משקאות משירותי בר שהם בדרך כלל לא מזמינים, ואם תרצו לשדרג את הרעיון עד הסוף, בקשו מהמלצרים להסתובב עם מגשי קוקטיילים בין האורחים ולתת להם הרגשה שהם בנשף בחו"ל.

כרטיסי סידור שולחנות מיוחדים – אם החלטתם לעשות סידור שולחנות, תוכלו להחליף את הפתק המסורתי שכולם זורקים ברגע שהם מוצאים את השולחן שלהם במשהו שווה, כמו עוגות אישיות עם שמות האורחים שמספרי השולחנות יוצמדו אליהן, רט כרטיסיות אכילות מבצק סוכר.

מתנות אישיות לאורחים – על כל מקום ישיבה אפשר להשאיר לאורחים מתנה קטנה ממכם, שתראה כמה אתם מעריכים שהם הגיעו לאירוע שלכם ותיתן להם תחושה טובה. זו יכולה להיות שקית שוקולדים מעוצבת, סבונים ריחניים יפים, בקבוק יין קטן או כל דבר אחר שיוכלו לקח הביתה למזכרת. 

מתנות לאורחים

התחשבות באורחים – תחשבו על משהו ייחודי שיוכל לשמש את האורחים. אם למשל אתם יודעים שהם מתכננים לרקוד עד אור הבוקר, שימו מעמד לנעליים או סלסילה כדי שיוכלו לחלוץ נעליים ולרקוד בכיף. אם מדובר בחתונת שישי בצהריים, הציבו בכניסה סלסילה עם כמה מיכלים של קרם הגנה בתרסיס או משקפי שמש זולים שישמשו את האורחים במהלך האירוע ויהיו גם מתנה קטנה שיוכלו לקחת איתם הביתה.

במנה מנה עזרנו לאלפי זוגות מתחתנים במציאת מקום לאירוע ונשמח לעמוד גם לרשותכם חינם וללא התחייבות, השאירו פרטים למעלה ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אנחנו נוזיל עבורך את העלויות חינם וללא התחייבות !!!

logo בניית אתרים