מחיר מנה
 

מחיר שירותי בר לחתונה

מה המחיר הממוצע לשדרוג שירותי בר טוב לחתונה לתוצרת חוץ ואיזה נקודות חשוב לשים לב אליהן?

 
יש המון ספקים בתחום שדרוג שירותי הבר למשקאות מתוצרת חוץ המחירים נעים בין 15 ל 20 ש"ח למוזמן בממוצע.
 
כשבוחרים בר משקאות כדאי מאוד ללכת לראות איך שירותי הבר עובדים בפועל בחתונה או אירוע אחר, לעמוד מהצד ולהסתכל על השירות, לשאול איזה סוגי משקאות יש זמינים.
 
במידה ואתם מעוניינים ביציאות לרחבה כגון בר אקטיבי, מאוד כדאי לשים לב שהנושא רשום בחוזה ולבדוק אירוע שלקח שרות דומה על מנת לראות את צוות העובדים בפעולה.
 
יש אולמות שהזוג מחוייב לבר הבית, כמובן שהנושא הזה גמיש רק במשא ומתן ככה שאם אתם מתכננים לשדרג את שירותי הבר הנושא הזה צריך לעלות כדי שלא תגלו הפתעות לאחר מכן.
 
בעדות מסויימות נהוג לשים בקבוק טוב מתוצרת חוץ על כל שולחן, כדאי לבדוק עם נותן השרות את המחיר לבקבוק ולבדוק רכישה עצמית של אותן בקבוקים. בתום האירוע בקש מאחד האורחים שיאסוף או יחלק את הבקבוקים בין האורחים כדי שלא "ינקו" אותם עבורכם.
 
אל תלכו על מחירים נמוכים קחו בר מוכר בשוק וידוע בלבד! יש המון תוצרת חוץ זולה של ספקים שמעוניינים להוזיל עלויות כחלק מהתמחור, אל תתפשרו על פחות ממצויין האורחים שלכם ירגישו בזה.
 
חשוב בחוזה תבדקו גם את הפרטים הקטנים, כגון מספר הברמנים ביום האירוע, זמני יציאות לרחבה, איזה שדרוג אתם לוקחים (משקאות של 4 שנים או יותר).
 
בפורטל החתונה מנה מנה תוכלו לקבל הצעות מחיר ממיטב נותני השירות בתחום שידרוג בר המשקאות לתוצרת חוץ לאירועים וחתונה, בחינם וללא התחייבות. מלאו הטופס הקצר מעלה.

אנחנו נוזיל עבורך את העלויות חינם וללא התחייבות !!!

logo בניית אתרים