מחיר מנה
 

מחיר צלם חתונה 2017

כמה עולה צלם לחתונה? ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים אירוע עם צלם החתונה?



צלם לחתונה עולה כ- 8,000 ש"ח בממוצע נכון לשנת 2017. 

יש האומרים שצלם החתונה הוא נותן השירות החשוב ביותר בתחום החתונה ובגלל הזיכרון היחיד שהוא משאיר לנו אחרי החתונה ולכל החיים, אז מה כדאי לנו לבדוק לפני שאנחנו בוחרים בצלם לחתונה?

כמות הצלמים:
 
תבדקו היטב כמה צלמי סטיילס וצלמי ווידאו יצלמו את האירוע בו זמנית, תבדקו היטב שאין הצלם מתכוון להגיע לבד ולצלם גם הוודיאו וגם הסטילס, אחרת פשוט תפספסו קטעים חשובים במהלך האירוע.

מצלמת רחף כן / לא: 
מצלמת הרחף הינה תוספת תשלום של בין 1,500 ש"ח ל 2,000 ש"ח. תבדקו היטב את התמורה שאתם מתכננים להוציא.

וותק הצלם: אל תתביישו לשאול שאלות את הצלם ובטח לבדוק לגבי המקצועיות שלו, אם חשוב לכם שהזיכרונות שלכם מהחתונה יהיו מוצלחים תשאלו את הצלם כמה זמן הוא בתחום צילום החתונה (צילום בריתות ובר מצווה לא נחשב וותק במקרה הזה)

צלם חתונה


סיגנון מועדף:
בדקו מה סגנון הצילום של הצלם, יש צלמים שאוהבים לתת עבודה טבעית, יש צלמים שמעדיפים סגנון תאטרלי, תבדקו את הסגנון של הצלם שלכם ובדקו האם הוא מתאים להעדפות שלכם.

בקשו לראות תיק עבודות: אין כמו מראה עיניים, בקשו לראות את תיקי העבודות האחרונות שערך או שברגע זה מכין עבור זוגות המתחתננים.

שלב חתימה על החוזה: 
בכל בקשה או הסכמה כלשהי בקשו הנ"ל כתוב בחוזה, תבדקו מתי אתם מקבלים את התמונות לאישור, ומה הזמן המקסימלמי שהוא יכול להגיש את האלבום מרגע אישור התמונות. תדאגו שבחוזה יהיה כתוב כל הפרטים ואל "תסמכו על...."

חיבור אישי לצלם: 
לדעתנו הטיפ האחרון הזה הוא גם החשוב ביותר, ובגלל שצלם האירוע הוא האיש שמלווה אתכם בכל יום האירוע, החל מהבוקר ועד שאתם חוזרים הביתה נשואים. חשוב מאוד שיהיה חיבור טוב בינכם ובין הצלם, שיעביר לכם תחושת ביטחון ורוגע. 

במנה מנה עזרנו לאלפי זוגות מתחתנים במציאת מקום לאירוע ונשמח לעמוד גם לרשותכם חינם וללא התחייבות, השאירו פרטים למעלה ונציג יחזור אליכם בהקדם.
   
logo בניית אתרים