מחיר מנה
 

למצוא את האולם הנכון

 

מזל טוב החלטתם להתחתן! ואתם כבר מתחילים בהכנות לחתונה, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור גן אירועים / אולם חתונות הרי וזה יקבע האם האירוע שלכם עשה WOW לאורחים, או עוד חתונה שהאורחים בסה"כ נהנו בה והאוכל היה נחמד.


 אז יש מספר דברים שכדאי להחליט עליהם לפני חיפוש המקום, תסכימו על עונת החתונה, קיץ או חורף. תקבעו מראש את האיזור הגאוגרפי שאותו אתם מתחילים לבדוק לדוג' חדרה עד רחובות. פחות או יותר כמות המוזמנים שיש לכם, וחשוב חשוב לקבוע תקציב מוגדר מראש שאתם מוכנים לשלם על מנה לאירוע, ככה תוכלו לסנן חלק מגני האירועים ואולמות החתונה שפשוט לא עומדים בתקציב שלכם ותוכלו לעשות זאת על ידי קבלת הצעות מחיר טלפוניות ובלי צורך להגיע לכל אולם ואחרי חצי שעה להבין שאתם לא משדרים על אותו תקציב. ככה תחסכו הרבה תיסכול וזמן.
 
קבלת פנים מרשימה – ההתרשמות של האורחים שלכם מהאולם / גן האירועים היא בעשר דקות הראשונות של הכניסה, תוודאו כשאתם נכנסים לבדוק את מקום האירוע שהוא עושה לכם הרגשה של מקום יוקרתי ושאם אתם מתלבטים אם לשים צ'ק של 550 או 600 אז תעגלו למעלה ולא למטה הרי ולא נעים הם השקיעו המון במקום.
 
ראיתם כמה אולמות שאתם יכולים לדמיין את עצמכם מתחתנים שם, מעולה – עכשיו תגיעו לכל אחד מהאולמות בזמן שיש שם אירוע, תבדקו איך הצוות מתפקד, ואיך האולם נראה עם העיצוב, תאורה, דוכני מזון, חופה וכו'.
 
שווה להשקיע בעבור שידרוג האלכוהול לתוצרת חוץ, תוצאה של משקאות תוצרת הארץ בלבד יכולה לעשות נזק גדול הרי ומי שלא אוהב לשתות לא ישים לב אבל מי שכן אוהב לשתות יזכור את זה כאירוע זול שניסו לחסוך על הגב שלו.
 
אנחנו הישראלים ואהבים לאכול, טוב והרבה. אז כשאתם בוחרים את המנות אל תלכו על מנות בוטיק, תבחרו את המנות שרובנו אוהבים ואם בכל זאת אתם רוצים להרשים עם מנה מיוחדת, עדיף להשקיע עוד כמה שקלים בבחירת מנה נוספת לבחירה.
 
במנה מנה עזרנו לאלפי זוגות מתחתנים במציאת מקום לאירוע ונשמח לעמוד גם לרשותכם חינם וללא התחייבות, השאירו פרטים למעלה ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אנחנו נוזיל עבורך את העלויות חינם וללא התחייבות !!!

logo בניית אתרים