מחיר מנה
 

להזמין או לא להזמין? 

לפני שמתחילים בסיבוב אולמות וגני אירועים צריך לקבל שתי החלטות חשובות:

1. תקציב המנה.
2. הערכת כמות המוזמנים שיגיעו לחתונה.

 
בשלב הזה עולה שאלה חוזרת האם להזמין את ההוא שלמד איתי באוניברסיטה וההיא שהיינו בקשר מאוד טוב כשעבדנו בסקרים אבל אנחנו כבר לא בקשר כמה חודשים.
 
אז יש את האי נעימות של מתן ההזמנה, וזה מרגיש לא אמיתי פתאום לחזור לקשר, ומצד שני מדוע אתם מקבלים את ההחלטות מראש עבורם, יכול להיות שהאורחים שלכם ישמחו לקבל את ההזמנה ולא יראו בה כ"קנס". יהיה מאוד לא נעים, אם אותו ידיד שהקשר נותק איתו יגלה מחבר משותף שהתחתנתם מבלי שקיבל אפילו את הצ'אנס להחליט האם להגיע או לא.
 

אולמות אירועים

 
הנה שאלה מכוונת שתעזור לך לקבל את ההחלטה: האם את היית שמחה לקבל את הזמנה לחתונה מאותו ידיד שאתם לא בקשר, תשובה זו תעזור לך לקבל את החלטה ולהיות יותר שלמה עם עצמך.
 
אם החלטתם להזמין את אותם חברים רחוקים שאתם לא בקשר, קחו בחשבון את אחוז הגבוה של אלו שלא יגיעו לחישוב כמות המוזמנים מול האולם, סביר להניח שהוא גבוהה יותר מחברים שאתם בקשר איתם.
 
ובכל מקרה כדאי שמתן ההזמנה יהיה אישי כלומר פנים מול פנים, מפני שאם אתם מעוניינים שיגיעו לחתונה שלכם ושיפנו לכם 3 שעות, אז כדאי שאתם תפנו לפחות שעה לפגישה אישית איתם ומסירת ההזמנה.
 
במנה מנה עזרנו לאלפי זוגות מתחתנים במציאת מקום לאירוע ונשמח לעמוד גם לרשותכם חינם וללא התחייבות, השאירו פרטים למעלה ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אנחנו נוזיל עבורך את העלויות חינם וללא התחייבות !!!

logo בניית אתרים