מחיר מנה
 

6 הדברים החשובים להצלחת החתונה

קבלו את מיטב הטיפים והצעות שיובילו אתכם להצלחת החתונה


תכנון ותקציב: בראש וראשונה החליטו על גן אירועים או אולם סגור, כמובן תלוי מאוד בעונה שאתם מתכננים להתחתן, קבלו החלטה משותפת על המיקום של האירוע והחשוב ביותר על התקציב החתונה. תכננו אותו נכון ומראש הוא יעזור לכם במיקוח ברגע שספקי החתונות יראו שאתם מאוד בטוחים בעצמכם ובסכום שיש לכם.
 
סדר ועוד פעם סדר: מרכיב מאוד חשוב בכל הקשור לאירגון החתונה הוא סדר וניהול. רכשו קלסר שמטרתו לאסוף את כל החומר הפיזי שתקבלו מספקים ונותני שירות שונים, קבלות, וכדומה. נהלו קובץ מסודר המרכז את הצעות המחיר, הספקים שסגרתם איתם עסקה, הסכומים, מספר התשלומים, טלפונים חשובים, סיסמאות לאתרים שונים, ניהול האורחים והמוזמנים, התמונות, שולחנות וכדומה.
 
תתמקחו על כל דבר עם נותני השירות גם אם נראה לכם שאין הדבר חשוב, זה מתחיל במחיר המנות ונגמר במספר המלצרים שיהיו על כל שולחן - הכל ניתן למשא ומתן.
 

משא ומתן עם נותני השירות בחתונה

  
כמות המנות: תעשו רשימת מוזמנים מסודרת ונסו לגשש בשטח מי יגיע בפועל ומי יבריז, תמיד יפתיעו אותכם לחיוב ולשלילה המוזמנים, אלו שציפתם שיגיעו לא יצליחו בגלל מליון תירוצים שונים, ואלו שהם נראים לכם כחברים רחוקים יגיעו... קחו בחשבון שהממוצע ההברזות הוא בין 15% ל 30% אחוז, קחו את זה בחשבון על הספרים שמגיע לכם מהמנות באולם, והורידו את האחוז מההזמנה.
 
אלוהים בפרטים הקטנים: התעמקו בפרטים הקטנים, האורחים שלכם ישימו לב לזה, אל תחסכו על משקאות תוצרת חוץ, או על רכישה של 10 מטריות בחורף, הכינו קליפ יפה לאורחים והזמינו אטרציה או שתיים לאירוע כדי שיהיה מעניין למעט האוכל והריקודים.
 
תשאלו ותבררו הכל: יש המון מידע ברשת, תוכלו לקבל תשובות ומהר מכלות אחרות שעברו לא מזמן את התהליך או שפשוט נמצאים כמה שלבים לפניכם.
  
במנה מנה עזרנו לאלפי זוגות מתחתנים בהפקה מושלמת לחתונה, ונשמח לעמוד גם לרשותכם. קבלו הצעות מחיר ממיטב נותני השירות חינם וללא התחייבות, השאירו פרטים למעלה ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אנחנו נוזיל עבורך את העלויות חינם וללא התחייבות !!!

logo בניית אתרים